Коледно обещание


Тъй като съм част от проект, който е новост за страната, а и за по-голямата част от света, обещавам, че ще се отнасям с уважение и приключенско отношение към всяко нещо, което е ново и различно за мен. Дотук тази година опитах суши, стрелба, топнах се в аквариум с рибки, бях съдия в състезанието FLL в Полша, а сега чакам с нетърпение най-новата екстремна атракция „пайпремблинг“. Този проект спечели една от наградите Empower преди почти два месеца и имайки предвид сериозното жури, оценило проекта, той със сигурност си заслужава.

В оставащите няколко дни от тази година е време да си направя нов списък за следващата. Надявам се и Училището по роботика „Robopartans“ да присъства в нечии списъци. Весела Коледа!

2 comments

  1. занималня София

    Хубаво е ,че си правиш списък с нещата, които искаш да правиш, поздравявам те.Особено ми хареса това, че си се топнал при рибите, аз също искам, но само с един и това да бъде делфин.Казват, че чувството е неописуемо, особено за бременна жена.Пожелавам ти много успехи и да не спираш да мечтаеш и да сбъдваш мечтите си.Остава малко до новата година така е.Точно в 12 и аз си казвам някои неща, не ги пиша, стига ми да си ги обещая на себе си и в последните години и аз мога да кажа, че сбъднах много от нещата.Стрелях с оръжие на скоро, оказа се, че съм доста добра, особено като за първа стрелба, почти всичко беше с центъра и то от доста голямо разстояние. може да е и късмета на начинаещия.Скоро ще видим на 2-ят опит какво ще покажа с още по мощно оръжие.

Вашият коментар

