Око да види, ръка да пипне


Не съм изненадана, че хората реагират по-отворено и позитивно, когато могат с очите си да видят даден продукт или услуга. Аз не съм изключение. И макар че донякъде го очаквах, резултатът е, че една неколкочасова демонстрация днес, донесе повече успехи, отколкото едномесечна кампания по Интернет (в това число – добре поддържан сайт, специална група във фейсбук, различни публикации и т.н.).

За сега разчитаме повече на метода „от уста на уста“ (на който ще отделя специално внимание по-късно), свързваме се с различни хора и организации, които имат отношение, към това, което правим и единствените пари, които сме дали за реклама, е за изработката на визитки и плакати.

Силно вярвам, и се опитвам да го докажа и на себе си, че когато един продукт или услуга са качествени, полезни и направени с желание, те сами се продават. В този дух, продължаваме със серията демонстрации, на които да покажем, че занятията ни по роботика наистина си заслужават.

One comment

  1. Георги

    Браво, Кате!
    И аз винаги съм вярвал, че е така🙂
    Да живее маркетинга основан на качествени продуктии услуги, а не на тлъсти бюджети🙂

Вашият коментар

