Новият маркетинг


Преди няколко дни една приятелка, която работи в областта на връзки с обществеността, ми каза нещо, което сериозно ме накара да се замисля за смисъла на маркетинга и всичко публикувано на тази тема: „Маркетинг стратегиите и водещите примери за успешни маркетинг кампании, които се описват в книгите, вече са остарели и неприложими в реална ситуация. Много по-полезно за бизнеса е да се изучават примерите на различни компании и да се адаптират за конкретните нужди на бизнеса.“

След десетата книга по маркетинг, независимо колко известен и начетен е авторът й, вече всичко започва да ми звучи еднакво. Вероятно истината е някъде по средата. Всеки, който има достъп до интернет и може свободно да работи с английски език, има щастието да се възползва от необятните ресурси събрани във виртуалното пространство. Ще ви дам конкретен пример с блога на световноизвестния маркетолог Сет Годин. Почти всеки ден той публикува различни казуси, случки, съвети и интересни мисли на тема маркетинг, реклама, връзки с обществеността, бизнес и предприемачество и какво ли още не. Ако се абонирате за публикациите му, всеки ден ще получавате най-новото от Сет Годин на електронната си поща.

Разбира се това е един от многото източници, на които може да се доверите за опит, ценни съвети или просто вдъхновение за развитието и успеха на вашия бизнес. Остава да приложите наученото на практика и кой знае, може това да се окаже тайната на успеха на вашите продукти и услуги.

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s