За едни криза, за други – милион продажби


Криза е. Хората нямат пари за хляб…, защото един милион уж здраво мислещи човека са си купили новия iPhone на Apple. За тези, които не са много наясно какво е това, говоря за една лъскава, интересна джаджа, която струва доста. Оказва се, че така продаваният последен модел не открива топлата вода в сравнение с предишните. Кой знае защо, тези кризи не се отразяват добре на никого, един милион са решили да инвестират именно в това така (не)нужно устройство. Не че продуктът не ми харесва, нищо подобно. Просто предвид цялата обстановка се чудя защо именно това се продава като топъл хляб (за разлика от истинския топъл хляб)?

Хората не купуват поредното изобретение на техниката. Те купуват марката. За тях Apple има значение. Има толкова книги, изписани и предназначени за начините, по които можеш да развиеш марката на продукта си и да бележиш нарастващи печалби. До днес смятах, че това са просто книги за разпускане. Сега осъзнавам, че всичко е възможно, дори и сега.

Не ви приканвам да се сравнявате с Apple. Това, което всеки от нас трябва да направи, е да се замисли с какво може да засили позициите на марката, която предлага. Не на фирмата, а на продукта и марката. Всичко останало като че идва само.

И накрая, както често казва Chris Guillebeau, не спирайте да смайвате вселената.

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s