Маркетинг по време на криза


Това е темата на третото издание на форума по маркетинг на иновациите (Marketing Innovation Forum), който се организира от вестник Капитал на 28 май, 2009 година. Събитието ще се проведе в Националната опера и балет и все още може да се регистрирате и да отидете. В момента таксата за записване е 300 евро – не е ниска, но пък поканените лектори заслужават внимание.

Лекторите са Кевин Робъртс и Мартин Линдстром. И двамата са известни маркетолози с богат опит, автори на известни книги и съветници на големи компании. Биографиите им са доста внушителни, определено ще проуча работата им.

Форумът е насочен предимно към изпълнителни директори, управляващи съдружници и мениджъри на водещи компании. Аз бих добавила и бъдещи мениджъри на стартиращи големи компании, които могат да отделят средства за таксата.

И както организаторите приканват своите гости: „Бъдете конструктивни. Бъдете позитивни. Търсете иновациите.“

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s