Хитри идеи за вашия бизнес: примамка за клиенти


ИКЕА е една от най-известните фирми в света за вътрешно обзавеждане, известна с интересните си решения на достъпни цени. Все още я няма на българския пазар, но много българи я чакат с нетърпение, трескаво следят последните новини по откриването на магазин в страната. За съжаление това се отлага вече няколко години и единствената възможност за по-нетърпеливите да напазаруват нещо качествено и на добра цена е да се разходят до най-близките магазини на веригата – в Солун и Букурещ.

Предполагам добихте представа за мащабите, производителността и големите печалби на ИКЕА, в случай, че не ви е позната. Сега сигурно ще попитате защо ви занимавам с нея, тя е голяма, успешна, какво общо би могла да има със стартиращия бизнес на един предприемач.  Един урок – дори и преуспяващите компании не спират да привличат клиенти с хитрини, не спират да се развиват и да ни изненадват със свежи идеи. Ето какво ми попадна на сайта на ИКЕА – онлайн тест за откриване на личния стил – забавен, цветен и разтоварващ начин да разберете нещо за себе си и за това какво компанията предлага.

Лесно и страхотно, нали? Вие какво можете да предложите на вашия сайт, за да спечелите повече известност и клиенти? Залавяйте се за работа, заслужава си!

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s