4 comments on “Едно кафе и един SWOT анализ, моля!

  1. Отговорът на Старбъкс не закъснява. Вижте какво пише в новия брой на Капитал. Остава само да очакваме новото разтворимо кафе и на нашия пазар. Ценител на кафе съм и нямам търпение да го изпробвам. Дано да помогне на компанията да стъпи на крака по време на кризата.

  2. аз пак съм тук – както се казваше в една стара рубрика
    Кате, поздравления за желанието, с което си развиваш блога.
    един коментар пак от мен по повод на днешната тема – пак в контекста на финансовата криза и Старбъкс почват доста сериозно със затваряне на кафенета.
    А аз лично предпочитам едно кафе пъ български, на българска територия, със стари приятели и на голяма раздумка…
    по-добре пред тия халби тук дето ги размятат…

  3. Така е Дено, всеки се бори с кризата. Само за протокола, не оспорвам очарованието на турското кафе и приятната компания. Но кафенета като Старбъкс и Онда също имат плюсове, ако не друго, поне за разнообразие. Като се върнеш, те чакам в кафето на 5тия на еспресо от машината ;)

  4. Дали някой може да ми даде инфо по отношение на цените на термочашите им , искам да зарадвам любим човек с най-доброто :)

Вашият коментар

