Това ли е най-важното?


Днес във фитнеса забелязах нещо интересно, не бях ходила там от 2 години и като изключим, че беше ремонтиран и обновен страхотно, хората вътре бяха същите, все едно времето беше спряло. Преди две години същият този фитнес не можа да ме спечели като редовен клиент – не предлагаше това, което търсех и аз отидох само няколко пъти. Това не означава, че не е имал други клиенти, напротив… и по всичко личи, че това, което те са намирали тогава, го намират и сега. 2 години по-късно аз съм приятно изненадана, промените, които намирам там са точно това, което съм търсила. Този фитнес има още един редовен клиент.

Клиентите са най-важното необходимо условие за разрастване на вашия бизнес. А за да привлечете тези клиенти според Сет Годин вие трябва:

  1. Да определите кои са тези клиенти и да стигнете до тях.
  2. Да намерите клиенти с проблем, който вие може да решите (в случая аз упорито търсех добър фитнес в района).
  3. Клиентите, които сте определили, да имат желанието  и средствата да платят за вашия продукт или услуга.

Звучи просто, нали. Нека ви изненадам. Много от фирмите не прилагат нито едно от тези условия. А вие?

Вашият коментар

