За маркетинга… и още нещо


Случвало ли ви се е да ви попадне книга, която е кратка, ясна, шокираща, провокативна, грабва вниманието ви и цялото ви същество и дори когато свършите да я четете, не спирате да мислите за нея? А какво става, когато авторът издава не само серия от бест селъри, но пише и блогове – кой от кой по хитри и остроумни?

Говоря за Сет Годин (Seth Godin) и книгата му Дълбоките води (The Dip). Това е един от най-добрите американски маркетолози – издава 10 книги, които променят възприятията на хората по целия свят относно маркетинга, промяната и работата.

И в неговия стил на писане спирам до тук като ви оставям да прочетете негова книга или блог и сами да разберете за какво говоря. А аз тичам към книжарницата да си взема друга негова книга. Има какво да се научи от него.

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s